La lingua batte dove duole il dente. - Wem das Herz voll ist dem geht der Mund über

Sternen-Status

Online seit 6455 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 15. Juli, 02:09

schön, dass du da bist

Du bist nicht angemeldet.

Sternen-Hugs

am Valen-Dienstag ein besinnliches Gedichtal ...

Im Hotel "zur Kaiserkrone"
sitzt a klane, blade Nonne
und bei ihr am Nebntisch
zerteult a Callgirl grod an Fisch.

"Verzeihung" sogt die Ordnsfrau,
"dass ich so oft zu ihna schau
doch der Ring aun ihrer Haund,
i muss scho sagn-ollerhaund!"

Daraufhin sogt die Edelnutte:

"Den hob i gschenkt kriagt, meine Gute!
A Bankdirektor hot man brocht
fia a gonz tolle Liebesnocht ...
Glaubn sas ruhig, des is ka Scherz !"

Und schliaft daunn eini in an Nerz.

Die Nonne woa gonz echauffiert:
"Den hat a a Freind spendiert?"

Des Callgirl sogt darauf " Ja i schwör!
Den hot ma brennt a Regisseur!"

Die Nonne mant "I kaunns net fossn!"

Sie gengan auße, auf die Strossn.
Do steht a Royce und zwoa ganz neich,

"Schau" sogt die Kotz "der is vom Scheich!
Und nächste Wochn, do verdien i
in ana Nocht an Lambourghini"


Die Nonne sitzt beim Kerznschein
im Kloster in ihrn Kämmerlein,
und tuat ihre Unterhosn stopfn,
do heat si schon a leises Klopfn;

Sie geht zua Tia und flüstert: " Bist dus?"
Daunn heats: "Gelobt sei Jesus Christus!"

Sie mocht die Tia auf, ziemlich gschwind,
dea Pfarrer meint " Moch auf mein Kind?"

Do schreit eam on die Ordnsschwester:
"Jetzt moch die Ohren auf, mei Bester:
Du brauchst mi net scho wieder bittn.
Geh scheißn mit die Mannerschnittn* !"

*berühmte rosa verpackte heimatstädtische Waffeln mit Schokoladenfüllung
pathologe - 14. Februar, 17:03

Am End', do ist doch oans gewiss:
die Religion ist nur Beschiss!

Sternenstaub - 14. Februar, 22:04

religiös warn wohl nicht die Taten
um die des Pfarrers Lenden baten
mit Mannerschnitten abgespeißt
wohl jede Frau den Mann abweist
ob Religion, ob Valentin
die Romantik, die is dann schnell dahin ;))))
Clarco - 14. Februar, 18:03

Gefällt mir!

Aber ich glaube, nicht jeder kann das lesen. Ich schon :D

Sternenstaub - 14. Februar, 21:58

schön ;)))) freut mich ....

aktuelle Staubschicht
Asterisk
Freitags-Gestaube
Ge-Stirnen-Geschichten
gewitzt-Stern
Hr. Sternenstaub
Jahres-Stern-Wechsel
Seminar-geStaube
Steren-Getiriliere
Stern-Begleiterinnen
Stern-dating
Stern-deutung
Stern-ge-fasel
Stern-Gebumse
Stern-Lexikon
Stern-Pet
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren